VRAGEN? WE STAAN VOOR JE KLAAR!
Veel vragen zijn al een keer gesteld. De meeste van deze vragen ook vaker. Daarom hebben we een handig overzicht voor je gemaakt met de meest gestelde vragen en de bijbehorende antwoorden. Staat jouw vraag of antwoord niet in dit overzicht? Neem gerust contact met ons op! We helpen je graag verder!
Algemene vragen
BordexDirect
Schumanpark 67
7336 AS APELDOORN [NL]
Telefoon: 055 599 6500
KVK: 08040804
BTW: NL003983407B01
Deutsche Bank
IBAN: NL60DEUT0544510070
BIC : DEUTNL2A
Alle prijzen op onze website (producten, verzendkosten & betaalmethodes) worden vermeld in euro's en zijn exclusief btw.
Daarnaast vind je op de productpagina's ook automatisch het bedrag inclusief btw.
Uiteraard is het mogelijk om samples van onze producten aan te vragen! Neem hiervoor contact met ons op via telefoon, e-mail of contacteer je accountmanager.
Bestellen & Betalen
Het plaatsen van een bestelling bij BordexDirect is heel eenvoudig.
Zoek de artikelen die je nodig hebt en wilt bestellen en voeg deze toe aan jouw persoonlijke winkelwagen. Alles in de winkelwagen gestopt wat je wilt bestellen?
Geef de verzendgegevens op en laat je bestelling bezorgen. De factuur ontvang je van ons op een later tijdstip!
Omdat we het zo gemakkelijk mogelijk willen maken bieden we onze klanten alleen de mogelijkheid om achteraf op rekening te bestellen.
Het is helaas niet mogelijk om een reeds geplaatste order te wijzigen of te annuleren.
Direct nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Deze bevestiging ontvang je ook wanneer een of meerdere producten onverhoopt uitverkocht blijken te zijn. In dat geval nemen we binnen enkele uren telefonisch contact met je op.
Nadat je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je per e-mail direct een orderbevestiging. Hierin vind je een overzicht van alle producten die hebt besteld en alle overige bestelgegevens. Heb je op werkdagen voor 13:00 uur besteld? Dan verwerken we je bestelling direct en wordt deze dezelfde dag aangeboden bij een van onze vervoerders voor bezorging. De track & trace van jouw bestelling wordt over het algemeen aan het begin van de avond naar je toegestuurd.
Verzending & Levertijd
BordexDirect levert direct uit eigen voorraad. Hierdoor kunnen we de levertijd kort houden. Op werkdagen voor 13:00 uur besteld? Dan wordt de bestelling dezelfde werkdag nog verzonden!
Bedrukte producten besteld? Dan gelden er andere levertijden. Deze levertijden zijn terug te vinden bij deze artikelen en worden uiteraard met je gecommuniceerd.
De bestellingen van BordexDirect worden verzonden via verschillende transporteurs, afhankelijk van de bestelling.
- PostNL
- DPD
- Brouwer Transport
PostNL wordt ingezet voor de kleinere bestellingen in onze webshop. Over het algemeen kun je er bij PostNL vanuit gaan dat je bestelling de eerstvolgende bezorgdag na bestelling bij je wordt bezorgd.
Voor bedrukkingsorders maken we gebruik van DPD, bestellingen vanaf 9 dozen worden bezorgd op een pallet door Brouwer Transport.
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om een bestelling te plaatsen wanneer je niet in Nederland of België gevestigd bent.
In de meeste gevallen is het mogelijk om je bestelling af te halen bij ons op kantoor. Dit is afhankelijk van je bestelling, we hebben namelijk meerdere magazijnen. Neem contact op met onze klantenservice, we kijken graag met je mee of dit ook mogelijk is in jouw situatie.
Niet gevonden wat je zocht?
Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan per e-mail, chat of door ons te bellen. Onze specialisten zitten iedere werkdag voor je klaar tussen 09:00 uur en 17:00 uur.